"Cieszą nas coraz lepsze wyniki sprzedaży Grupy CDRL, a w szczególności wzrost zainteresowania naszym kanałem e-commerce. Letnia oferta produktowa została przyjęta z dużym entuzjazmem wśród naszych klientów. Rekordy sprzedażowe potwierdzają słuszność przyjętej i realizowanej przez nas strategii" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Narastająco, od stycznia do lipca bieżącego roku, polska sieć detaliczna marki Coccodrillo wypracowała 84,5 mln zł przychodu, co oznacza wzrost o 5% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. W tym okresie w krajowym kanale internetowym sprzedaż wyniosła 13,2 mln zł i była wyższa od ubiegłorocznej o 23%, podano również.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.