"Konsekwentnie realizujemy założoną strategię wobec brandu Coccodrillo w Polsce, optymalizujemy lokalizacje sklepów stacjonarnych i intensywnie pracujemy nad rozwojem kanału e-commerce. Magazyn, który uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku, bardzo usprawnił pracę związane z wysyłką i kompletowaniem zamówień złożonych przez Internet. Chcemy, by zakupy online były jeszcze przyjemniejsze dla rodziców, którzy od lat darzą nas zaufaniem i wciąż wybierają produkty Coccodrillo dla swoich dzieci" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Narastająco, od stycznia do lutego, przychody wypracowane w polskich sklepach Coccodrillo wzrosły o 1% i wyniosły 19,7 mln zł wobec 19,6 mln zł rok wcześniej. W tym okresie w krajowym kanale e-commerce Grupa osiągnęła 4,4 mln zł przychodów, które były wyższe od ubiegłorocznych o 15%, podano również.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.