"Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w lipcu 2019 roku wyniosły ok. 0,5 mln zł, co oznacza wzrost o 23% w stosunku do lipca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepu internetowego wyniosła ok. 3,5 mln zł i była o 13% niższa w odniesieniu do analogicznego okresu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie
Sieć TXM na koniec lipca składała się z 292 sklepów własnych o łącznej powierzchni 72,7 tys. m2., która była o 30 % niższa niż na koniec lipca 2019.
Sprzedaż na działalności zaniechanej tj. działalności zagranicznej, zmniejszyła się w lipcu o 43% r/r. W czerwcu 2019 roku zakończyła się działalność na rynku słowackim a w lipcu na rynku rumuńskim, podano także.
Grupa TXM jest właścicielem sieci TXM textilmarket - drugiej największej na polskim rynku sieci odzieżowych sklepów dyskontowych. Jego większościowym akcjonariuszem jest Redan. Spółka jest notowana na GPW od grudnia 2016 r. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.