"W ujęciu narastającym sprzedaż sklepu internetowego wyniosła ok. 3 mln zł i była o 17% niższa w odniesieniu do analogicznego okresu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w czerwcu 2019 roku wyniosły ok. 0,4 mln zł, co oznacza spadek o 27% w stosunku do czerwca 2018 roku. , podano również.
Sieć TXM na koniec czerwca składała się z 298 sklepów własnych o łącznej powierzchni 81,6 tys. m2, która była o 22% niższa niż na koniec czerwca 2019.
Wolumen marży handlowej zrealizowany w docelowej sieci sklepów w Polsce, tj. bez uwzględnienia tych sklepów, które zostaną jeszcze w procesie restrukturyzacji zamknięte, w czerwcu był już jedynie o 2% niższy w ujęciu r/r, podano także.
Sprzedaż na działalności zaniechanej tj. działalności zagranicznej, zmniejszyła się w czerwcu o 37% r/r, a w czerwcu 2019 roku zakończyła się działalność na rynku słowackim.
Grupa TXM jest właścicielem sieci TXM textilmarket - drugiej największej na polskim rynku sieci odzieżowych sklepów dyskontowych. Jego większościowym akcjonariuszem jest Redan. Spółka jest notowana na GPW od grudnia 2016 r. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.