"Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w maju 2019 roku wyniosły ok. 0,4 mln zł, co oznacza spadek o 29% w stosunku do maja 2018 roku" - czytamy w komunikacie.
W ujęciu narastającym sprzedaż sklepu internetowego wyniosła ok. 2,6 mln zł i była o 15% niższa w odniesieniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, podano również.
Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 348 sklepów własnych o łącznej powierzchni 91,5 tys. m2, która była o 13,1% niższa niż na koniec maja 2018.
Grupa TXM jest właścicielem sieci TXM textilmarket - drugiej największej na polskim rynku sieci odzieżowych sklepów dyskontowych. Jego większościowym akcjonariuszem jest Redan. Spółka jest notowana na GPW od grudnia 2016 r. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.