Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody VRG spadły o ok. 42,4% r/r do ok. 42,5 mln zł w marcu 

0
Podziel się:

Warszawa, 02.04.2020 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2020 r. przez grupę VRG wyniosły ok. 42,5 mln zł i były niższe o ok. 42,4% w skali roku, podała spółka. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2020 r. wyniosła ok. 197,2 mln zł i była niższa o ok. 8% licząc rok do roku. 

Przychody VRG spadły o ok. 42,4% r/r do ok. 42,5 mln zł w marcu 

"Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w marcu 2020 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 25 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w marcu 2019 roku o około 45%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 117,3 mln zł i była niższa o około 11,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 15,5 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w marcu 2019 roku o około 35,4%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 73,1 mln zł i była wyższa o około 1,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu 2020 roku przez grupę wyniosła ok. 42,6% i była niższa o około 8,1 pkt proc. w skali roku.

"W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - marzec 2019 wyniosła około 47,4% i była niższa o 1,6 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" - czytamy dalej.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy na koniec marca 2020 roku wyniosła 53,7 tys. m2 i była wyższa o 2,4% od powierzchni sprzedaży detalicznej w marcu 2019 roku.

VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.