"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w styczniu 2020 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 50,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2019 roku o około 6,9%.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 25,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2019 roku o około 19,4%" - czytamy w komunikacie.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w styczniu 2020 roku przez grupę kapitałową spółki wyniosła około 49,9% i była wyższa od marży osiągniętej w styczniu 2019 roku o około 1,5 pkt proc.
Spółka podała też, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec stycznia 2020 roku wyniosła 54,1 tys. m2 i była wyższa o 5,5% od powierzchni sprzedaży detalicznej w styczniu 2019 r.
VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.