"Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym 2020 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 41,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2019 roku o około 4,7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 92,1 mln zł i była wyższa o około 6,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 32,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2019 roku o około 19,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 57,6 mln zł i była wyższa o około 19,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2020 roku wyniosła około 48,7% i była wyższa od marży osiągniętej w lutym 2019 roku o około 0,9 pkt proc.
Spółka podała też, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec lutego 2020 roku wyniosła 54,0 tys. m2 i była wyższa o 5,2% lr/r.
VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.