Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 53,3 mln zł w III kw., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 3,6 mln zł i były odpowiednio niższe o 21% r/r i niższe o 46% r/r, podano w komunikacie.
W okresie I-III kw. 2020 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 134,8 mln zł i były niższe o 25% r/r, poinformowała także spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 123,5 mln zł w okresie I-III kw., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 10 mln zł i były odpowiednio niższe o 24% r/r i niższe o 45% r/r.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 284,54 mln zł w 2019 r.