Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 59,4 mln zł w IV kw., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 16,3 mln zł i były odpowiednio niższe o 16% r/r i niższe o 50% r/r, podano w komunikacie.
W okresie I-IV kw. 2020 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 210,6 mln zł i były niższe o 26% r/r, poinformowała także spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 232,8 mln zł w okresie I-IV kw., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 26,5 mln zł i były odpowiednio niższe o 21% r/r i niższe o 48% r/r.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 284,54 mln zł w 2019 r.