Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 30,7 mln zł w II kw., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 1,7 mln zł i były odpowiednio niższe o 38% r/r i niższe o 71% r/r, podano w komunikacie.
W całej I poł. 2020 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 77,6 mln zł i były niższe o 27% w skali roku, poinformowała także spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 70,2 mln zł w I poł., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 6,4 mln zł i były odpowiednio niższe o 26% r/r i niższe o 44% r/r.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.