Narastająco w okresie styczeń-kwiecień 2019 skonsolidowane przychody wyniosły 66,9 mln zł, co oznacza 16% wzrostu r/r.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 13,5 mln zł w kwietniu i były wyższe o 11% r/r, zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 2,2 mln zł czyli bez zmian r/r, podano w komunikacie.
Narastająco przychody detaliczne wyniosły 58,5 mln zł, tj. o 15% więcej r/r, a przychody B2B - 7,9 mln zł, tj. o 17% więcej r/r.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.