"Konkurs 'Teraz Polska' to inicjatywa promująca krajową gospodarkę już niemal 30 lat. W tym czasie wyróżniono ponad 700 laureatów - produkty i usługi tworzone przez firmy reprezentujące różnorodne branże. Godło 'Teraz Polska' stało się znakiem rozpoznawalnym przez wszystkich Polaków, zaś dobra nim oznaczone, niezależnie od kategorii, są utożsamiane z wysoką jakością przez 80% respondentów. W dobie silnej konkurencji Polacy odwołują się do znaków jakości, a w ich hierarchii Godło 'Teraz Polska' zajmuje najwyższą pozycję" - czytamy w informacji.
Według organizatora, najważniejsze z korzyści, jakie oferuje Konkurs "Teraz Polska" to:
o Logo i marka - udział w Konkursie "Teraz Polska" umożliwia pozyskanie Godła "Teraz Polska", a następnie włączanie tego efektywnego znaku jakości we wszystkie etapy promocji produktu, usługi czy innowacji. Godło "Teraz Polska" to marka, która wzmacnia marki. Obiektywne badania społeczno-rynkowe realizowane na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego potwierdzają, że oznaczenie produktu lub usługi Godłem "Teraz Polska" wpływa na sukces rynkowy.
o Wspaniały event - kluczowym wydarzeniem każdej edycji Konkursu jest odbywająca się w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej Gala "Teraz Polska". Biorą w niej udział uczestnicy Konkursu, a także czołowi krajowi przedsiębiorcy, przedstawiciele świata sportu i kultury, politycy, dziennikarze, samorządowcy, liderzy opinii. Gala "Teraz Polska" to niezwykła okazja do nawiązania ciekawych znajomości i ekskluzywny sposób świętowania sukcesów w biznesie.
o Networking - okazja do ciekawych spotkań nie przemija wraz z zakończeniem Gali "Teraz Polska". Organizator Konkursu - Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego - zrzesza laureatów i proponuje cykliczne spotkania w ramach Klubów "Teraz Polska". Uczestnicy mają możliwość spotkania z osobistościami polskiej gospodarki, kultury, sportu i polityki w familiarnej atmosferze, wymiany poglądów i doświadczeń, a także nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
o Obecność w mediach - Fundacja "Teraz Polska" zapewnia firmom, które biorą udział w Konkursie, silną obecność medialną. Jest to możliwe dzięki szerokiej współpracy Fundacji z najważniejszymi i największymi krajowymi redakcjami. Dodatkowo Fundacja prowadzi własne działania wydawnicze i promocyjne - również w nowych mediach - w ramach których promuje dokonania laureatów Konkursu "Teraz Polska".