Konkurs "Teraz Polska" istnieje niemal 30 lat i wciąż jest najlepszym narzędziem pozwalającym wyróżnić się firmom na konkurencyjnym rynku, wskazano w informacji.
"Decyduje o tym kilka czynników. Po pierwsze, skupienie na jakości. W Konkursie wyłaniane są produkty i usługi, które reprezentują wysoki poziom pod względem wytwarzania i użytkowania. Nie ma znaczenia branża i typ produktu, w przeszłości wyróżniano firmy wytwarzające: jogurty, drony, ciągniki, drukarki 3d, wędliny, soki, artystyczne książki, śmigłowce, dachówki, implanty zębowe, okna, oprogramowanie komputerowe itd." - czytamy w materiale.
Organizator podkreślił, że bardzo wielu laureatów oznacza Godłem swoje produkty, gdyż po prostu wpływa to na zwiększenie sprzedaży - klienci postrzegają je w kategoriach synonimu dobrego wyboru.
"Warto zauważyć, że krajowe czy też regionalne pochodzenie produktów nie jest kryterium, które konkuruje z jakością. Konsumenci najchętniej sięgają po ofertę, która ma wysoką jakość, atrakcyjną cenę oraz krajowe pochodzenie. Takie warunki łącznie spełniają - niezmiennie od prawie 30 lat - produkty i usługi nagradzane Godłem 'Teraz Polska'. Zdaniem respondentów badania Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego oferta oznaczona Godłem 'Teraz Polska' ma wysoką i stabilną jakość, jest nowoczesna, rozpoznawalna, wyjątkowa i ma atut krajowego pochodzenia" - podsumował prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, która organizuje Konkurs "Teraz Polska" Krzysztof Przybył, cytowany w komunikacie.