"Zależy nam na stabilnym systematycznym wzroście wyników co realizujemy przez ostatnie 2 lata. Jestem spokojny o drugą połowę roku. Do końca 2020 roku czekają nas premiery co najmniej 20 tytułów, w tym pierwszych gier z serii BIT.TRIP. Nasza największa dotychczasowa premiera 'Dex' w trzy tygodnie zwróciła pełne koszty wydania i marketingu, a w ostatni weekend zakończyliśmy naszą kolejną udaną promocję Giveaway i wprowadziliśmy 7 gier do Top 30. Jestem przekonany, że przełoży się to na wycenę akcji spółki, które w porównaniu z branżą mają wciąż duży potencjał wzrostu" - powiedział prezes Pieczykolan, cytowany w komunikacie.
QubicGames przy przychodach na poziomie 5,82 mln zł (wzrost o 36% r/r) wypracował 3,58 mln zł zysku netto (wzrost o 29% r/r) w I połowie 2020 r. W samym II kwartale przychód spółki sięgnął 2,54 mln zł (wzrost o 21% r/r), a zysk netto wzrósł o 46% do 2,9 mln zł, na co wpływ miała aktualizacja wartości aktywów finansowych (na koniec II kw. QubicGames był właścicielem m.in. ponad 13% akcji Sonki oraz ponad 5% akcji Drageus Games i Noobz from Poland), podano także.
QubicGames jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od 2016 r.