Kandydaci zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku mogą rozpocząć rozmowę z botem z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego, o każdej porze. Chatbot, po rozmowie z kandydatem, tworzy jego wirtualny profil. Następnie dopasowuje go do konkretnej rekrutacji prowadzonej aktualnie w banku. Jeśli kandydat pomyślnie przejdzie ten proces, zostanie zaproszony na spotkanie w siedzibie banku - również za pośrednictwem bota, podano.
"Już teraz zauważamy pierwsze korzyści z wprowadzenia chatbota od Emplocity. Po pierwsze, oszczędzamy czas już na etapie preselekcji kandydatów. W jednym momencie Emplobot może rozmawiać z ogromną liczbą osób. Do naszych rekruterów trafiają najlepsi kandydaci, którym możemy poświęcić więcej czasu i dokładniej przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną" - powiedziała dyrektor ds. rekrutacji, szkoleń i rozwoju pracowników w Santander Consumer Banku Anna Dowhań-Kin, cytowana w komunikacie.
Wersja Emplobota wdrożona w Santander Consumer Banku zawiera najnowsze funkcjonalności udostępnione niedawno przez twórców rozwiązania, podkreślono.
"Platforma, z której korzysta Santander Consumer Bank, nie tylko dokonuje wstępnej selekcji kandydatów, ale dzięki nowej funkcji 'autoinvite' wysyła również aktywnie zaproszenia do wzięcia udziału w rekrutacji" - dodał dyrektor zarządzający w Emplocity Krzysztof Sobczak.
Rozwiązanie zapewnia wysokie standardy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo informacji o kandydatach. Emplobot spełnia wymogi związane z RODO. Dane kandydata pozostają anonimowe do momentu, gdy wyrazi on zainteresowanie spotkaniem z pracownikiem banku.
Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty na nowe i używane samochody, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są online oraz poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe, sklepy i punkty usługowe.