Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Sieć Biedronka wprowadziła stanowisko Rzecznika Klienta

0
Podziel się:

Sieć Biedronka wprowadziła stanowisko Rzecznika Klienta, które obejmie Magdalena Koralewska z misją wspierania klientów Biedronki. To pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego, która podkreśla znaczenie relacji z klientami.

Biedronka chce walczyć o klienta i tworzy stanowisko rzecznika ich praw.
Biedronka chce walczyć o klienta i tworzy stanowisko rzecznika ich praw. (Materiały prasowe, biedronka)

"Jako rzecznik nie będę miała do czynienia z urzędami - jestem ukierunkowana na klienta. Będę analizować sprawy klienta, komunikować się z dyrektorami, managerami, mediować, rekomendować m.in. zmiany procedur, zajmować się m.in. wprowadzaniem programów szkoleniowo-wdrożeniowych dla pracowników. Moim głównym partnerem do rozmów jest dyrektor generalny Biedronki" - powiedziała Koralewska podczas konferencji prasowej.

"W zespole rzecznika zatrudnionych jest ok. kilkanaście osób. Jesteśmy otwarci na rozwój zespołu w zależności od potrzeb. Mamy biuro w biurze głównym Biedronki" - dodała.

Biedronka jest gotowa - jeśli zajdzie taka potrzeba - do powiększenia składu zespołu i wydatkowania na nie większych środków.

Rzecznik jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka, funkcjonującym od 2008 roku.

Rzecznik nie ma mocy decyzyjnej i rekomenduje rozwiązania, podkreśliła też firma.

Rzecznik Klienta w Portugalii, gdzie ma siedzibę Jeronimo Martins - właściciel Biedronki - działa od 2005 r.

Biedronka podała, że do Biura Obsługi Klienta trafia ok. 500 tys. zgłoszeń rocznie, w tym reklamacji.

Zapytania dotyczą m.in. programu lojalnościowych i Karty Moja Biedronka (25,2%), produktów (18,1%), ich dostępności (11,1%), działań marketingowych (8,6%), są także zapytania o ofertę (5,3%) i dotyczące obsługi klienta w sklepach (4,1%).

Zgłoszenia będą mogły być składane przez stronę internetową.

Na koniec 2019 r. sieć Biedronki liczyła 3 002 sklepy, z czego ok. 50% zostało otwartych lub zmodernizowanych w ostatnich 5 latach.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)