Pierwsze stoisko polskiej sieci drogerii Vica zrealizowane w formule Shop in Shop dostępne jest dla klientów sklepu Eurospar w Poznaniu. W czerwcu druga drogeria zostanie otwarta w placówce Eurospar w CH Blue City w Warszawie. Planowane są także kolejne wdrożenia, poinformowano.
"Spar zakłada instalację ekspozycji handlowej Greno w następnych 21 sklepach i poszerzenie współpracy z Gatta i Passioncards o kolejne placówki" - czytamy w komunikacie.
"Współpraca z nowym partnerem - polską siecią drogerii Vica - dotyczy placówek, które przechodzą rebranding - dostosowujemy je asortymentowo i wizualizacyjnie do standardów naszej sieci sklepów. Na razie projekt obejmuje dwie lokacje pilotażowe - będziemy dokładnie analizować potrzeby i zadowolenie naszych klientów. Ekspozycje drogerii Vica z produktami kosmetycznymi w naszych placówkach będą wielkości ok. 100 m2. Wraz ze wzrostem zainteresowania artykułami drogeryjnymi będziemy wdrażać kolejne etapy projektu Shop in Shop tej marki - docelowo strefy z własną ekspozycją Vica mogą pojawić się nawet w 45 sklepach Spar" - powiedział członek zarządu Spar Group Rob Philipson, cytowany w komunikacie.
"Nie zwalniamy tempa i planujemy kolejne wdrożenia ekspozycji Shop in Shop także innych partnerów w sklepach SPAR, m.in. marki Greno - dostarczającej najwyższej jakości ręczniki, pościel i inne tekstylia domowe - w następnych 21 sklepach" - dodał.
Proces rebrandingu sklepów Piotr i Paweł rozłożony jest na cały 2020 rok, aby zapewnić sprawność jego przebiegu. Spar dokładnie analizuje potrzeby i oczekiwania klientów sklepów w danej lokalizacji. Spółka zakłada dysponowanie 400 sklepami w ciągu 5 lat w Polsce - na bazie placówek Piotr i Paweł, a także w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami, podsumowano.
The Spar Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA.