Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Skinwallet liczy na pozyskanie klientów z rynków rosyjskojęzycznych

0
Podziel się:

Skinwallet zaimplementował na swojej platformie system płatniczy Qiwi i dzięki tej integracji gracze z rosyjskojęzycznych krajów Europy Wschodniej będą mogli swobodnie wypłacać środki pozyskane ze sprzedaży przedmiotów z gier, poinformowała spółka.

Skinwallet liczy na pozyskanie klientów z rynków rosyjskojęzycznych
(Pixabay)

"W maju ostatecznie zaimplementowaliśmy na naszej platformie system płatniczy Qiwi. Dzięki tej integracji gracze z rosyjskojęzycznych krajów Europy Wschodniej będą mogli swobodnie wypłacać środki pozyskane ze sprzedaży przedmiotów z gier. Jesteśmy przekonani, że dzięki wprowadzeniu na platformę Skinwallet najpopularniejszego systemu płatniczego w tych krajach oraz aktywnej promocji zwiększymy świadomość marki w tym regionie, co będzie miało duże znaczenie z perspektywy uruchomienia marketplace" - powiedział prezes Kornel Szwaja, cytowany w komunikacie.

W ubiegłym miesiącu spółka zwiększyła przychody oraz liczbę aktywnych użytkowników platformy - w porównaniu z majem ubiegłego roku ich liczba wzrosła 6-krotnie, podano także.

"Niezmiennie, od ponad 12 miesięcy z sukcesem realizujemy strategię, której rezultatem jest ciągły wzrost przychodów oraz aktywnych użytkowników. Pozwoliło nam to zamknąć kolejny miesiąc z rekordowymi przychodami oraz zyskiem netto. Wdrażamy nowe systemy płatnicze oraz kontynuujemy prace nad uruchomieniem marketplace, aby jeszcze zwiększyć ponadprzeciętne tempo wzrostu działalności" - dodał Szwaja.

Skinwallet jest też coraz bliżej wejścia na rynek NewConnect. Spółka finalizuje prace nad dokumentem informacyjnym, który został już złożony na GPW w trybie roboczym, natomiast w trybie formalnym zostanie złożony po zakończeniu procesu dematerializacji akcji.

Skinwallet to platforma handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo. Głównym rynkiem aktywności spółki jest gra "Counter-Strike: Global Offensive", platforma umożliwia również handel przedmiotami z gry "Dota 2" oraz "Team Fortrest 2", a w kolejnych miesiącach planowane jest uruchomienie możliwości handlu dobrami cyfrowymi z kolejnych gier.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)