Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Sprzedaż TMR spadła o 15,7% r/r od 1 maja do 30 września 2020 r.

0
Podziel się:

Całkowita sprzedaż Tatry Mountain Resorts (TMR) spadła o 15,7% r/r w sezonie letnim 2020 (1 maja - 30 września), podała spółka. W tym sprzedaż biletów na koleje linowe spadła o 16,7% r/r, sprzedaż w parkach rozrywki o 34,9%, sprzedaż w gastronomii o 11,7%, sprzedaż sklepów sportowych i usług o 18,2%, a hoteli o 5,3%. Wzrosły przychody w segmencie golf - o 18,6% r/r.

Sprzedaż TMR spadła o 15,7% r/r od 1 maja do 30 września 2020 r.
(Flickr)

Spółka podała też, że liczba turystów/odwiedzających spadła w skali roku o 16,8% w ośrodkach górskich i o 23,8% w parkach rozrywki.

Wykorzystanie miejsc w hotelach (średnia ważona) spadło o 12,9 pkt proc., natomiast średnia cena noclegu wzrosła o 3%.

Zestawienie obejmuje ośrodki górskie na Słowacji: Jasná Nízke Tatry; Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica, Starý Smokovec i Štrbské Pleso; w Austrii: Mölltaler Gletscher i Ankogel, w Polsce: Szczyrk i Czechach: Ještěd. Ponadto Aquapark Tatralandia (Słowacja), Legendia - Śląskie Wesołe Miasteczko, ośrodek Golf & Ski Resort Ostravice i Golf Resort Kaskáda oraz hotele na Słowacji. Zestawienie nie obejmuje segmentu nieruchomościowego.

Tatry Mountain Resorts a.s. z siedzibą w Liptovský Mikuláš jest największym podmiotem świadczącym usługi turystyczne na Słowacji. Spółka jest właścicielem i operatorem ośrodków narciarskich i hoteli w Tatrach Wysokich i Tatrach Niskich. Jest notowana na rynku głównym warszawskiej giełdy od 2012 r.

giełda
wiadomości
giełda na żywo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)