"Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu emisji akcji, żeby wszystkim zainteresowanym inwestorom dać czas na spokojne złożenie i opłacenie swoich zapisów. Część inwestorów sygnalizowała nam, że w okresie świątecznym połączonym z nowymi ograniczeniami epidemiologicznymi może to być utrudnione" - powiedział Aksamit, cytowany w komunikacie.
Stava - wiodąca gastro-kurierska sieć franczyzowa - jest w trakcie emisji akcji w modelu crowdfundingu. Planuje pozyskać od inwestorów do ok. 4,3 mln zł, które pozwolą przyspieszyć rozwój sieci franczyzowej w Polsce i Europie.
Wcześniej Stava podała, że sieć sklepów Stokrotka rozszerzyła ofertę zakupów online z dowozem do domu i powierza dostawy kurierom Stava. Usługa jest w tej chwili dostępna w 17 miastach w Polsce.
W międzyczasie McDonald's Polska oraz Stava podpisały list intencyjny, według którego McDonald's Polska zamierza powierzyć Stava uruchomienie usługi McDelivery w kolejnych miastach, gdzie działają oddziały polskiej sieci gastro-kurierskiej.
Spółka podawała ponadto, że zwiększyła w kraju liczbę oddziałów do 30 obecnie i planuje, że w I kwartale 2021 r. sieć będzie składała się łącznie z 37 oddziałów.
Stava jest wiodącą franczyzą w branży dowozów posiłków. Oferowane przez oddziały spółki usługi kurierskie pomagają restauracjom i sklepom rozwijać biznes w oparciu o dowozy, sprowadzając kwestię dostawy posiłku do kilku kliknięć na tablecie. We wszystkich lokalizacjach realizuje bezpieczne dowozy zakupów i jedzenia według najwyższych standardów sanitarnych, zgodnych z zasadami Kodeksu Dobrych Praktyk, który został zaaprobowany przez Główny Inspektorat Sanitarny, podano też w materiale.