"Rozwijamy ten segment kanału nowoczesnej sprzedaży, bo jest on wygodny i bezpieczny dla klientów. Oczywiście, na rozwój tej formy dystrybucji niebagatelny wpływ miała pandemia. Zaczęliśmy w kwietniu z usługą odbioru zakupów w wybranym sklepie, kolejnym krokiem było uruchomienie dostaw do domów naszych klientów. Jesteśmy zainteresowani dalszym rozwojem naszego e-sklepu" - powiedział menadżer ds. komunikacji i PR Stokrotki Konrad Majkowski, cytowany w komunikacie.
Usługę zakupów online z dostawą do domów klientów uruchomiono w Bielsku Białej, Bydgoszczy, Kaliszu, Kielcach, Łomży, Olsztynie, Siedlcach, Słupsku, Szczecinie, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim, Legnicy, Opolu, Rybniku i Toruniu.
Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 700 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Stokrotka otwiera sklepy w formatach: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express a także sklep internetowy click&collect. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.