Najnowszy raport kwartalny opublikowany przez CCC obejmuje trzy miesiące od lutego do kwietnia. W tym okresie strata netto wyniosła 186,7 mln zł.
Jednak przychody były znacznie wyższe niż w analogicznym okresie rok temu: wyniosły 1,4 mld zł wobec 770 mln zł.
CCC zmniejszyło także stratę z działalności operacyjnej, która wyniosła 101 mln zł wobec 287 mln zł rok wcześniej.
"W związku z wciąż trwającą pandemią, początek roku wiązał się z dużą niepewnością na wielu rynkach. Pomimo tego, dzięki wcześniej podjętym działaniom, Grupa CCC uzyskała w I kwartale bardzo wysoki wzrost przychodów"- czytamy w raporcie.
"Jeszcze mocniej rozwinęliśmy sprzedaż internetową – na koniec kwietnia br. funkcjonowały aż 83 platformy online. Dzięki temu, w trakcie wprowadzonego pod koniec marca kolejnego lockdownu, klienci mieli pełen kontakt z bogatą ofertą produktową" – czytamy dalej.
Zobacz też: Wzrost cen. Inflacja rozlewa się na wszystkie kategorie. Ekonomiści nie mają dobrych wieści
W okresie od lutego do kwietnia udział e-commerce w łącznej sprzedaży wyniósł 63 proc. W tym okresie sprzedaż generowana przez eobuwie.pl wyniosła 769 mln zł.
CCC jest obecne w 29 krajach - w 22 sprzedaż prowadzona jest w 1 003 sklepach stacjonarnych, a w 18 poprzez kanał online. Grupa posiada łącznie 83 platformy online w całej Europie: eobuwie.pl, ccc.eu, Modivo, DeeZee, Gino Rossi.