"Strategia grupy obejmuje cele i aspiracje strategiczne w horyzoncie do 2022, w tym:
- Realizację skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży na poziomie 8,5-9 mld zł;
- Udział przychodów e-commerce na poziomie 35-40% skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży grupy, w tym realizowanie przez Grupę eobuwie.pl przychodów na poziomie ok. 3 mld zł i rentowności EBITDA eobuwie.pl 8-10% (bez wpływu MSSF16)" - czytamy w komunikacie.
Strategia przewiduje także:
- Skonsolidowaną rentowność operacyjną (bez wpływu MSSF16) w przedziale 8,5-9,5% oraz rentowność netto ze sprzedaży (przed akcjonariuszami mniejszościowymi) w przedziale 7-8%;
- Relację długu netto do EBITDA (bez wpływu MSSF16) w przedziale 0-1x;
- Rating MSCI ESG na poziomie A+.
"Powyższe cele finansowe nie uwzględniają ewentualnych zmian posiadanych przez grupę udziałów w spółkach: eobuwie.pl S.A., HR Group Holding S.a r.l. i Karl Vögele AG KVAG" - czytamy dalej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC w 2018 r. sięgnęły 4 725,8 mln zł.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.