"Zmniejszenie planów nowej powierzchni:
- do 120 tys. m 2 w kolejnych 3 latach
- Koncentracja na wybranych rynkach (Rumunia, Rosja, franczyza)
- 500-800 m2 jako preferowany format CCC
- Wybrane otwarcia sklepów hybrydowych eobuwie.pl" - czytamy w prezentacji odnośnie planów rozwoju sklepów.
Plan CCC na 2019 rok zakładał osiągnięcie wzrostu powierzchni handlowej w tym roku o 100 tys. m2.
CCC zakłada obecnie "selektywny rozwój geograficzny" i chce się skoncentrować na umocnieniu pozycji w regionie CEE, który ma ok. 80% udziału w sprzedaży ogółem grupy, podano także w prezentacji.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.