"Cieszę się, że z sukcesem kończymy już drugą prywatną emisję akcji. Udało się nam w pełni zrealizować cel i pozyskać założone 1,75 mln zł. Chciałbym podziękować inwestorom za zaufanie i wiarę w nasze projekty. Część kwoty zamierzamy przeznaczyć na finalizację gry 'Dream of Gods', która już na początku roku będzie miała swoją premierę. Pozostałą część kapitału przeznaczymy na budżet produkcyjny gry Komornik" - powiedział prezes Dariusz Mytych, cytowany w komunikacie.
Premiera gry Dream of Gods w early access zaplanowana jest na Q1 2020, zaś gra łączy ze sobą kilka najpopularniejszych gatunków gier MOBA, RTS, hack'n'slash, tower defense i battle royale. W grze bogowie zstępują na ziemię i zaczynają walkę ze zbuntowaną ludzkością, która nie okazuje im wystarczającego szacunku i oddania. Do tej pory gra zbudowała ogromne community fanów, na Facebooku profil gry polubiło ponad 223 tys. osób.
"Powoli osiągamy kolejne kamienie milowe w produkcji gry 'Komornik', który będzie już wysokobudżetową, dopracowaną grą - prawdziwą perełką. Budżet jaki planujemy przeznaczyć na produkcję gry (bez marketingu) to ok. 10 mln zł. Na chwilę obecną finansowanie mamy zapewnione przez ostatnie emisje akcji, jednak nie wykluczamy, iż w przyszłości będziemy ponownie posiłkować się kapitałem od inwestorów" - dodał Mytych.
Gra osadzona będzie w uniwersum z cyklu książek "Komornik" Michała Gołkowskiego. Sam autor aktywnie uczestniczy w procesie produkcji gry, współpracuje ze scenarzystą oraz zasiada w radzie nadzorczej Sylen Studio, co gwarantuje wierne odwzorowanie uniwersum. Gra przeniesie graczy w świat, który jedną nogą stoi już po niewłaściwej stronie granicy Armagedonu i w tej chwili oczekuje na ostateczny, kończący Apokalipsę cios łaski - który jednak z jakiegoś powodu nie nadchodzi. Tutaj z kolei gracze będą musieli zmierzyć się z niełatwym wyzwaniem w postaci wcielenia się w członka świeżo utworzonego Korpusu Komorniczego - de facto oddziału kapo i szmalcowników, których zadaniem jest ściąganie wierzytelności śmiertelników wobec Boga, podano także.
Sylen Studio to niezależne studio gamingowe, specjalizujące się w produkcji gier z gatunku MOBA, RTS oraz action RPG, a zarazem pierwszy deweloper gier na świecie zamierzający wykorzystać technologię hologramów w swoich produkcjach.