Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Synektik ma list intencyjny z Genomtec, rozważa inwestycję kapitałową

0
Podziel się:

Synektik zawarł z Genomtec list intencyjny dotyczący współpracy w zakresie komercjalizacji testów genetycznych w kierunku SARS-CoV-2 opracowanych i produkowanych przez Genomtec oraz ewentualnej inwestycji kapitałowej spółki w Genomtec, podała spółka. Technologia Genomtec umożliwia identyfikację wirusów w materiale wyizolowanym od pacjenta w czasie 20 minut.

Synektik ma list intencyjny z Genomtec, rozważa inwestycję kapitałową
(Flickr)

"Strony deklarują zainteresowanie zawarciem umowy regulującej szczegółowy zakres, warunki i zasady współpracy przy komercjalizacji testów COVID. Zgodnie ze wstępnymi ustaleniami między stronami spółka miałaby być wyłącznym dystrybutorem testów COVID na terenie Polski z możliwością rozszerzenia współpracy o dystrybucję testów COVID przez spółkę na innych rynkach. Równocześnie spółka jest zainteresowana nawiązaniem długoletniej współpracy z Genomtec i dopuszcza współfinansowanie prowadzonych przez Genomtec prac badawczo-rozwojowych nad innowacyjnymi rozwiązaniami z obszaru biologii molekularnej" - czytamy w komunikacie.

Możliwe zawarcie umowy o współpracy w zakresie komercjalizacji testów COVID ma nastąpić w terminie do 30 lipca 2020 r.

Od 21 lipca 2020 r. spółka przeprowadzi badanie due diligence Genomtec. Ewentualne nawiązanie współpracy z Genomtec byłoby zgodne ze strategią dalszego rozwoju spółki i jej grupy kapitałowej zakładającej m.in. poszerzanie oferty o innowacyjne produkty medyczne, podano także.

Grupa Synektik dostarcza rozwiązania informatyczne, nowoczesną technologię oraz pełen zakres usług i wsparcia dla placówek medycznych, w zakresie radiologii, onkologii, kardiologii i neurologii. Synektik powstał w 2001 roku, od sierpnia 2011 roku akcje spółki notowane były na NewConnect, a w październiku 2014 r. zadebiutowały na rynku regulowanym GPW.

giełda
wiadomości
giełda na żywo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)