"Silne partnerstwa to ważna część naszej strategii stworzenia w pełni konwergentnego gracza. Firmy OTT mają mocną ofertę, a dla nas rozrywka jest bardzo ważnym elementem. Dlatego zawarliśmy strategiczne partnerstwo z Netfliksem" - powiedział Maierhofer podczas prezentacji oferty.
"Wróciłem niedawno z Azji i przywiozłem stamtąd ze sobą dobre przykłady wpływu technologii na społeczeństwo. Uważamy, że prostota jest kluczowym podejściem do klienta i taka jest nasza nowa oferta. Nasza podróż do jakości dla klienta trwa, a transformacja T-Mobile Polska do konwergentnego gracza to nasza przyszłość w Polsce. Magenta 1 staje się podstawowym produktem T-Mobile Polska" - dodał prezes.
Chief commercial officer, Fred Perron podał, że według badań 26% Polaków rozważa rezygnacje z opłaconej TV na usługi sVOD, a 33% ma tradycyjną TV tylko dla sportu.
"W odpowiedzi na te tendencje zmieniamy podejście do klienta z ofertą Magenta1, która obejmuje najlepszą sieć mobilną, światłowód domowy i najmodniejszą rozrywkę w polskim telco. Pierwsze strategiczne partnerstwo T-Mobile i Netflix daje nam potencjał do wspólnego marketingu i prostej oferty (m.in. w opłatach). Kolejne partnerstwa to ipla i Eleven Sport, a także Google i YT, Tidal. Przygotowaliśmy także specjalny dekoder DVtv, co oznacza m.in. otwartą drogę do budowania wachlarza aplikacji i kolejnych partnerstw z OTT. A to jedynie pierwszy krok w naszej długiej drodze" - wskazał Perron.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.