"Dziś ogłaszamy naszą misję na kolejne lata 'Quality you Love' i zaczynamy od oferty z 30-dniową gwarancją zwrotu. Jesteśmy tak pewni poziomu naszych usług, że wychodzimy do klientów z ofertą, w której mogą oni sprawdzić nasze możliwości bez żadnych nonsensów" - zapowiedział Maierhofer podczas konferencji prasowej.
"W ramach kampanii 'Bez nonsensów', TMobile postanowił rozprawić się z kolejnym absurdem istniejącym w branży telekomunikacyjnej - brakiem możliwości zrezygnowania z oferty operatora bez konsekwencji" - czytamy w komunikacie.
Jako sieć pewna jakości swoich usług i dbająca o satysfakcję klientów, T-Mobile "bez obaw zapewnia im szansę przetestowania swoich rozwiązań", podano także.
"Dlatego właśnie wprowadził nową, specjalną ofertę: 'Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy'. Zapewnia ona klientom możliwość wypowiedzenia umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia, gwarantując jednocześnie pełny zwrot kosztów aktywacji, abonamentu i ceny telefonu w ofercie abonamentowej. Jeśli mimo wszystko klient nie będzie zadowolony, operator postanowił zredukować niezbędne działania i biurokrację do minimum" - czytamy dalej.
W ciągu 30 dni od podpisania umowy klient może się z niej wycofać bez ponoszenia finansowych konsekwencji, a cały proces jest niezwykle prosty.
"W przypadku opcji abonamentowej bez telefonu wystarczy wypełnić krótki formularz zwrotu oraz dokument odstąpienia od umowy, a następnie wysłać je pocztą, e-mailem lub złożyć w punkcie sprzedaży. Rezygnacja z oferty z telefonem odbywa się w sklepie, w którym podpisano umowę lub, jeżeli pakiet został zamówiony online - telefon wraz z dokumentami należy odesłać na wskazany przez operatora adres" - wskazano także.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.