"Rok temu obiecaliśmy utrzymać pozytywne trendy i cieszę się, że pomimo przeciwności udało nam się dotrzymać słowa. Wprowadzenie oferty konwergentnej, ciągła koncentracja na doświadczeniu klienta. Druga połowa roku upłynęła pod znakiem rozwoju oferty konwergentnej. [...] Rozwój usług konwergentnych pozostaje jednym z priorytetów operatora na 2020 r." - czytamy w komunikacie.
Od końca czerwca 2019 r. portfolio usług operatora rozszerzyło się o internet światłowodowy oraz rozrywkę, w tym dostęp do platform takich, jak Netflix, Ipla lub Eleven Sports. Zaledwie trzy miesiące później T-Mobile jako pierwszy operator w Polsce wprowadził do swojej oferty usługę Amazon Prime Video. Systematycznie rozwijana jest także współpraca z firmami oferującymi światłowód - w pierwszym kwartale 2020 r. T-Mobile planuje uruchomić usługę internetu światłowodowego na infrastrukturze firm Inea oraz Nexera, wymieniono w informacji.
"W 2019 r. T-Mobile kładł duży nacisk na polepszenie doświadczenia klientów, w szczególności w obszarze cyfrowych kanałów obsługi. Jednocześnie klienci coraz chętniej sami zarządzają swoimi usługami w aplikacji 'Mój T-Mobile', a do końca roku z aplikacji skorzystało 41% klientów operatora. Jej zwiększona popularność ma również związek z cotygodniowymi bonusami w ramach akcji 'Happy Fridays', dzięki której klienci mogą w każdy piątek aktywować w aplikacji nowe prezenty od operatora - w ciągu 10 tygodni ponad 2 mln klientów skorzystało z tej możliwości. Działania z obszaru poprawy obsługi klienta znalazły odzwierciedlenie w ocenie, jaką wystawiają firmie jej użytkownicy. W badaniu satysfakcji klientów indywidualnych TRIM w trzecim kwartale br. w segmencie B2C TMobile uzyskał najwyższą ocenę. Kierunek ten będzie kontynuowany w 2020 roku" - czytamy dalej.
Oferty MagentaBiznes cieszyły się rosnącym zainteresowaniem klientów. Z tych planów taryfowych korzysta ponad połowa klientów biznesowych T-Mobile - ich zadowolenie i lojalność wyraźnie wzrosły, a poziom odejść jest najniższy od 10 lat. ARPU klientów MagentaBiznes również rosło przez cały rok w wyniku zwiększającej się popularności usług dodanych, takich jak zdalne wsparcie IT lub dostęp do oprogramowania biznesowego, wskazano również.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.