Poniżej zaktualizowana wersja depeszy
Warszawa, 05.04.2019 (ISBnews) - Ten Square Games miał szacunkowo 45,2 mln zł przychodów w I kw. 2019 r, co oznacza wzrost o 213% w skali roku oraz o 8,7% w ujęciu kwartalnym, podała spółka.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników I kwartału 2019 - najlepszego w naszej historii pod względem wielkości przychodów ze sprzedaży. Wyniki tego kwartału są też dowodem, że potrafimy cały czas utrzymywać atrakcyjność naszej hitowej gry Fishing Clash, której debiut miał miejsce w październiku 2017. Gra jest przez nas cały czas rozwijana i uatrakcyjniana, m.in. poprzez wprowadzanie nowych elementów i funkcjonalności, a efekty są widoczne w przychodach - luty i marzec 2019 były oprócz października 2018, najlepszymi w historii pod względem wygenerowanych przychodów. Warto tez dodać, że I kwartał 2019 roku był również rekordowy pod względem wielkości naszych wydatków marketingowych, z których gros przeznaczamy na Fishing Clash, spodziewamy się więc utrzymywania dalszej wysokiej monetyzacji tej gry w kolejnych okresach" - powiedział wiceprezes Ten Square Games Arkadiusz Pernal, cytowany w komunikacie.
Jak dodał, Lets Fish - kolejna gra wędkarska, obecna na rynku od ponad 7 lat, generuje cały czas satysfakcjonujące przychody. Gra Wild Hunt (sportowy symulator polowań, na rynku od połowy 2017) również bardzo dobrze sobie radzi.
"Kontynuujemy też prace nad nowymi tytułami - w ciągu najbliższych tygodni, zgodnie z zapowiedziami, uruchomimy fazę soft launch gry Golf Rush. Gra zostanie udostępniona na kilku wybranych rynkach, a po analizie i niezbędnych ulepszeniach, podejmiemy decyzję o terminie global launchu. Ponadto, w tym i przyszłym roku na rynek trafią produkcje dla kobiet, co będzie naszym wejściem na bardzo obiecujący i
atrakcyjny segment oraz gra hobbystyczna bazująca na naszych doświadczeniach outdorowo-symulacyjnych z Fishing Clash" - powiedział również Pernal.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala - twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.