Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Teraz Polska: Prawie 3/4 Polaków potrafi wskazać marki nagrodzone naszym godłem

0
Podziel się:

Prawie 3/4 Polaków (74,4%) jest w stanie podać marki lub grupy produktowe oznaczone godłem "Teraz Polska", a 77% osób, które zauważyły godło "Teraz Polska" na produktach i usługach, dokonało ich zakupu, wynika z badania ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku wykonanego na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, która organizuje Konkurs "Teraz Polska". Agencja ISBnews jest partnerem "Teraz Polska".

Teraz Polska: Prawie 3/4 Polaków potrafi wskazać marki nagrodzone naszym godłem

Z kolei 79,3% respondentów uważa, że godło "Teraz Polska" jest dobrym sposobem oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług, a 72% badanych twierdzi, że godło to gwarantuje wysoką jakość produktu.

"Produkty, usługi i innowacje oznaczone symbolem 'Teraz Polska' charakteryzują się wysoką i stabilną jakością, są nowoczesne, wyjątkowe oraz mają atut krajowego pochodzenia. Wysoka rozpoznawalność znaku 'Teraz Polska' wśród konsumentów wpływa pozytywnie na działania promocyjne firm, wspomaga budowanie marki, a także wzbudza zaufanie do nagrodzonych przedsiębiorstw" - powiedział prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego Krzysztof Przybył, cytowany w komunikacie.

Zasady wyboru laureatów Konkursu są tak skonstruowane, że szanse na zwycięstwo w nim mają zarówno małe, lokalne firmy, jak i krajowi potentaci. Godło istnieje od 30 lat, podkreślono w materiale.

"Znak 'Teraz Polska' stanowi dla firm umieszczających go na swoich produktach i usługach proste i czytelne potwierdzenie wysokiej jakości oferty. Jest to szczególnie istotne w kontekście deklaracji dotyczących aktualnych decyzji zakupowych i poszukiwania przede wszystkim produktów charakteryzujących się wysoką jakością. Uważam, że te kwestie są ważne zarówno dla właściciela małej rodzinnej firmy, działającej lokalnie, jak i dla osoby zarządzającej dużym przedsiębiorstwem" - wskazał dyrektor Konkursu "Teraz Polska" Michał Lipiński.

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do XXIX edycji Konkursu, przypomniano też w materiale.

Badania zostały zrealizowane przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku, w latach 2017-2019.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)