"W związku z dużym zapotrzebowaniem klientów, jak i w trosce o ich bezpieczeństwo, Tesco nawiązało współpracę z firmami Free Now i 99rent. Teraz w lokalizacjach, w których działa usługa 'Zamów i odbierz' można wybrać także opcję 'dostawa taxi', a gotowe zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany adres. Pracownicy Tesco oraz kierowcy dokładają wszelkich starań, aby zakupy dotarły jak najszybciej do jak największej liczby klientów" - czytamy w komunikacie.
"Zapewnienie klientom dostępu do produktów różnymi kanałami, tak by mogli wybrać te najbardziej im pasujące, jest dla nas bardzo istotne. Jeszcze przed świętami wybrane sklepy Tesco umożliwiły klientom składanie zamówień przez e-mail. Dzięki temu wiele osób unika kolejek i odbiera gotowe, spakowane produkty w punkcie obsługi" - dodała dyrektor ds. komunikacji w Tesco Polska Daria Kulińska, cytowana w komunikacie.
Niezmiennie można dokonywać zakupów w serwisie internetowym Tesco oraz w sklepach stacjonarnych, przypomniano.
Tesco Polska to sieć 330 sklepów - supermarketów i hipermarketów kompaktowych - działająca na polskim rynku już od ponad 20 lat.