"Cashback to kolejna funkcjonalność, której wprowadzenie obiecaliśmy, kiedy Twisto debiutowało w Polsce. Konsekwentnie realizujemy plan uczynienia z Twisto ulubionej aplikacji w telefonie klienta, która pozwala użytkownikowi płacić, jak i kiedy chce, a dodatkowo na najbardziej korzystnych warunkach" - powiedziała chief growth offficer w Twisto Renata Salata, cytowana w komunikacie.
Cashback jest dostępny dla wszystkich klientów i obejmuje najbardziej popularne w Polsce sklepy i serwisy. Aby skorzystać z usługi, należy wejść do aplikacji Twisto lub zalogować się do konta online i stamtąd przejść na stronę sklepu, a następnie dokonać zakupu. W zależności od wybranego sprzedawcy, cashback zostanie zrealizowany w terminie od dwóch do kilku tygodni. Zwrot nastąpi w formie punktów Twisto, które mogą być przeznaczone na dowolny zakup. Jeden punk ma równowartość 1 zł.
"Dostępne promocje i wartość cashback w poszczególnych sklepach klienci mogą sprawdzać na bieżąco w aplikacji, w zakładce Benefity. Operatorem usługi cashback oferowanej przez Twisto jest firma Tipli" - podano również.
Twisto to jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie. Oferuje aplikację do codziennych płatności, połączoną z kartą wielowalutową z kursem wymiany walut Mastercard bez opłat i prowizji. Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r. i oferuje również nowatorską formułę zakupową "kup teraz, zapłać później" na jedno kliknięcie, dzięki której klient ma 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez żadnych dodatkowych kosztów. Partnerem strategicznym Twisto w Polsce jest ING Bank Śląski. Firma powstała w Czechach. Wśród udziałowców są grupa ING oraz towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa.