"Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rezultatu. Zainteresowanie Twisto w Polsce okazało nawet większe niż zakładaliśmy. W ciągu 7 dni zgłosiło się do nas blisko 25 tys. osób, które obecnie są na różnym etapie rejestracji. Pierwsi klienci otrzymali już karty i wykonują transakcje. Cieszymy się, że nasza oferta jest atrakcyjna dla użytkowników. Polacy kochają nowości i są otwarci na nowoczesne metody płatności. Zachęcamy nowych klientów do udziału w programie poleceń Twisto" - powiedział założyciel i CEO Twisto Michal Smida, cytowany w komunikacie.
Karta Twisto zadebiutowała na polskim rynku 21 października br. Jest ona bezpłatna i można nią płacić w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym - wszędzie, gdzie akceptowany jest Mastercard, przypomniano.
Twisto to jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie. Oferuje wygodną aplikację do codziennych płatności, połączoną z kartą wielowalutową z kursem wymiany walut Mastercard bez opłat i prowizji. Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r. i oferuje również nowatorską formułę zakupową "kup teraz, zapłać później" na jedno kliknięcie, dzięki której klient ma aż 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez żadnych dodatkowych kosztów. Partnerem strategicznym Twisto w Polsce jest ING Bank Śląski. Firma powstała w Czechach. Wśród udziałowców są grupa ING oraz towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa.