"Pandemia koronawirusa znacząco przyspieszyła rozwój sektora e-commerce. Częstsze zakupy w sieci, według najnowszego raportu e-Izby opracowanego przez Mobile Institute pt. 'Omni-commerce. 'Kupuję wygodnie 2020' deklaruje już 27% internautów. To ogromny potencjał do wykorzystania dla sprzedawców internetowych, a także duże logistyczne wyzwanie. Dlatego też wprowadzamy dla nich dodatkową możliwość doręczenia przesyłek w sobotę, by mogli sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu oraz dalej rozwijać swój biznes online" - powiedział dyrektor generalny UPS Polska Piotr Sitarek, cytowany w komunikacie.
Dostawa w weekend wiąże się zazwyczaj z dodatkową opłatą. UPS jest jedynym przewoźnikiem, który oferuje opcję doręczeń w soboty po stawkach obowiązujących w dni powszednie do jednej z 17 tys. lokalizacji UPS Access Point na ośmiu największych rynkach e-commerce w Europie. Punkty odbioru zlokalizowane są w osiedlowych sklepach, kioskach czy kawiarniach, otwartych do późnych godzin wieczornych, a także w weekendy. Wybierając dostawę do takiego punktu, kupujący online nie muszą oczekiwać na kuriera w domu. Wystarczy, że odbiorą swoją przesyłkę w dogodnym dla siebie terminie w wybranym punkcie. Nowa usługa uzupełnia istniejącą już ekspresową usługę doręczeń w sobotę UPS Express Saturday, która realizowana jest teraz przed południem, podano także.
UPS oferuje szeroką gamę rozwiązań w zakresie transportu przesyłek i frachtu, ułatwień w handlu międzynarodowym oraz wykorzystania nowoczesnej technologii do wydajniejszego zarządzania w świecie biznesu. UPS, z siedzibą w Atlancie, świadczy usługi w ponad 220 krajach i terytoriach na całym świecie.