Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Vercom złożył prospekt w KNF, planuje debiut na GPW w I poł. 2021 r.

0
Podziel się:

Warszawa, 30.12.2020 (ISBnews) -  Vercom - spółka zależna od R22 - złożył prospekt w Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) w związku z planowanym debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW), podała spółka.

Vercom złożył prospekt w KNF, planuje debiut na GPW w I poł. 2021 r.

"Zgodnie z zapowiedziami kontynuujemy proces upublicznienia spółki Vercom. Spółka jest jednym z liderów polskiego rynku i kontynuuje dynamiczny rozwój skali działalności i wyników finansowych. Debiut Vercom na warszawskiej giełdzie możliwy jest już w I półroczu 2021 r. To dobry moment na jeszcze większe usamodzielnienie się spółki i przyspieszenie międzynarodowego rozwoju" - powiedział prezes R22 Jakub Dwernicki, cytowany w komunikacie.

Grupa R22 chce kontynuować dynamiczny rozwój i międzynarodową ekspansję zarówno w segmencie hostingu, jak i CPaaS.

"Upublicznienie Vercom umożliwi spółce łatwiejszy dostęp do finansowania, zwiększy jej transparentność i wiarygodność. Liczymy też na uwolnienie wartości Vercom dzięki samodzielnej obecności na giełdzie. Wierzymy w dalszy rozwój grupy Vercom i po IPO nie zamierzamy zmieniać struktury Grupy R22" - powiedział Dwernicki.

W grupie R22 grupa Vercom reprezentuje segment CPaaS (Communication Platform as a Service), który za ostatnie 12 miesięcy zakończonych 30 września 2020 r. wygenerował 96,0 mln zł przychodów oraz 23,1 mln zł EBITDA. R22 posiada 70,51% udziału w kapitale zakładowym Vercom.

Grupa R22 to holding spółek technologicznych. Grupa koncentruje się na skalowalnych usługach oferowanych w modelu abonamentowym oraz SaaS (ang. Software as a Service), prowadząc działalność w ramach całego łańcucha wartości - od tworzenia własnych rozwiązań, przez ich utrzymanie od strony technologicznej, po kompleksową sprzedaż i obsługę klienta. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od grudnia 2017 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)