Zysk operacyjny wyniósł 2,27 mln zł wobec 0,35 mln zł straty rok wcześniej. Zysk EBITDA wyniósł 4,37 mln zł wobec 2,08 mln zł rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 16,44 mln zł w I poł. 2020 r. wobec 8,34 mln zł rok wcześniej.
"Na tak znaczące zwiększenie przychodów ze sprzedaży główny wpływ miały efektywne działania marketingowe marki Real Boxing. W najbliższym czasie planujemy premiery trzech gier mid-core o porównywalnym potencjale: 'Knights Fight 2', 'Amusing Heroes' oraz 'The Cash', jak również premiery gier 'Real Boxing 2', 'Mayhem Combat', 'Zombie Blast Crew' i 'Calm Colors' na platformie Nintendo Switch. Rosnące pod względem ilościowym i jakościowym portfolio gier w połączeniu z wydajnym marketingiem oraz, dodatkowo z komercjalizacją gier poza platformami mobilnymi umożliwi nam dalszy dynamiczny wzrost przychodów oraz zysku netto" - czytamy w piśmie zarządu dołączonym do raportu.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2020 r. wyniósł 1,89 mln zł wobec 0,98 mln zł straty rok wcześniej.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.