"Marka 'Gravity Rider' jest aktualnie drugą największą marką w naszym portfolio. Liczba pobrań 'Gravity Rider Zero' rośnie dynamicznie. Od początku października było to blisko 1,5 mln. Jest to wynik featuringów w sklepach oraz działań bezpośredniego pozyskiwania użytkowników. Gra otrzymuje wiele aktualizacji, jesteśmy zadowoleni z rosnących metryk. Bardzo cieszy mnie również współpraca z firmą Skillz, liderem rozwiązań turniejowych w grach mobilnych. Jestem przekonany, iż sprawdzony gameplay 'Gravity Rider' w połączeniu z turniejami i możliwością synchronicznych rozgrywek wieloosobowych wniesie grę na znacznie wyższy poziom" - skomentował prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.
W I kwartale 2020 roku gra trafi również na platformę Nintendo Switch w cenie 9,99 USD, produkcją i publikacją zajmuje się QubicGames.
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.