Jednocześnie Vivid Games podkreśla, że powyżej przedstawiony wynik uwzględnia rozliczenie wynikające ze sprzedaży technologii QUASU, która to sprzedaż, z uwzględnieniem kosztów poniesionych przez spółkę na rozwój technologii QUASU, zamknęła się wynikiem 0,07 mln zł zysku i spowodowała zwiększenie stanu środków pieniężnych spółki o ok. 1 mln zł do poziomu ponad 7 mln zł.
"Kondycja spółki z miesiąca na miesiąc sukcesywnie się poprawia, a trochę gorsze na poziomie wyniku netto ostatnie dwa miesiące w porównaniu do rekordowego kwietnia i maja to efekt głównie niższej sprzedaży 'Real Boxing 2' w tym okresie. Stan gotówki po lipcu wzrósł do ponad 7 mln zł - co zapewnia nam już znaczną stabilność i dużą pewność spłaty zobowiązań związanych z przyspieszonym postępowaniem układowym, którego finalizacji oczekujemy. W drugim półroczu odbędą się również premiery nowych gier - w tym mobilnej gry segmentu mid-core 'Knights Fight 2', wobec której mamy duże oczekiwania, jak również kolejne premiery na platformie Nintendo Switch oraz PC" - powiedział prezes Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.
Wyniki przeprowadzonej oceny wskazują na brak zagrożenia dla realizacji prognozy dotyczącej przychodów i wyniku za rok 2020, podkreślono w komunikacie.
5 listopada 2019 roku Vivid Games prognozował wypracowanie 3,05 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2020 roku.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.