"Wyniki przeprowadzonej oceny wskazują, że prognoza opublikowana przez emitenta w raporcie nr 36/2019 z 5 listopada 2019 została osiągnięta w zakresie przychodów ze sprzedaży we wrześniu br. W ocenie emitenta, zysk netto za rok 2020 może osiągnąć poziom niższy od prognozy" - czytamy w komunikacie.
Prognoza spółki zakłada wypracowanie w 2020 r. 19,04 mln zł przychodów ze sprzedaży i 3,05 mln zł zysku netto.
"Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za listopad 2020 spodziewane są na poziomie 2,67 mln zł (26,3 mln zł narastająco od stycznia 2020). Skonsolidowany zysk netto za listopad 2020 spodziewany jest na poziomie 0,04 mln zł (narastająco 2,11 mln zł zysku od stycznia 2020)" - podano także w komunikacie, prezentując dane wstępne.
Ostateczna informacja o wyniku oraz przychodach ze sprzedaży za wskazany okres zostanie zamieszczona w raporcie rocznym za rok 2020, który zostanie opublikowany w terminie określonym przez spółkę raportem bieżącym opublikowanym w terminie do końca stycznia 2021 r., podkreślono dalej w materiale.
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.