Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Vixa Games zakłada debiut na NewConnect w I poł. 2022 r.

0
Podziel się:

Vixa Games zakłada debiut na rynku NewConnect w pierwszej połowie 2022 r., podała spółka. Poza tym wśród głównych celów studia w latach 2021-2022 jest wydanie co najmniej dwóch gier indie premium rocznie.

Vixa Games zakłada debiut na NewConnect w I poł. 2022 r.
(money.pl)

"Vixa Games, została zarejestrowana w formie spółki akcyjnej, co jest związane z planami debiutu na rynku NewConnect. Rynek kapitałowy stanowi dla nas naturalną przestrzeń dla pozyskania środków na rozwój. Innym ważnym argumentem jest zwiększenie wiarygodności naszej spółki wśród inwestorów, instytucji finansowych oraz partnerów krajowych i zagranicznych. Koncentrujemy się na tworzeniu średniobudżetowych gier indie premium, w szczególności z przeznaczeniem dla graczy konsolowych. W ciągu dwóch najbliższych lat zakładamy sprzedaż co najmniej dwóch tytułów rocznie z tego segmentu na najpopularniejszych platformach dystrybucyjnych. Jeszcze przed premierą jednego tytułu, część zespołu rozpoczyna prace nad prototypowaniem kolejnej gry. Taki model biznesowy pozwala dywersyfikować portfolio naszych produktów, kanały sprzedaży oraz reagować na aktualne rynkowe trendy" - powiedział prezes Juliusz Mićko, cytowany w komuniacie.

Plany studia zakładają debiut na rynku NewConnect w pierwszej połowie 2022 roku, podano.

Vixa Games powiązana kapitałowo z firmą Scalac sp. z o.o., specjalizującą się w usługach tworzenia oprogramowania komputerowego, działa na rynku od czterech lat. Wyodrębnienie niezależnego zespołu deweloperskiego, dedykowanego produkcji gier komputerowych, nastąpiło w efekcie rozwoju produktów z tego segmentu oraz zwiększania składu osobowego zespołu. Założycielami Vixa Games są Juliusz Mićko, Patryk Grandt i Łukasz Kuczera. Funkcję prezesa zarządu pełni Juliusz Mićko, który odpowiada również za obszar wydawniczy, marketingu i rozwoju biznesu, podano także.

Od 2020 roku Vixa Games specjalizuje się w tworzeniu średniobudżetowych gier indie premium. Do końca 2022 roku spółka planuje posiadać od czterech do sześciu gier z tego segmentu w swoim portfolio. Model produkcyjny spółki opiera się na tworzeniu co najmniej dwóch tytułów jednocześnie, a okres prac nad każdym pojedynczym tytułem szacowany jest na około 12 miesięcy. Koszty związane z produkcją jednej gry mają wynieść nie więcej niż 1,5 mln zł, czytamy dalej.

Strategia Vixa Games polega na sprzedaży produktów na takich platformach jak Nintendo Switch, PlayStation, Xbox, oraz na PC. Zgodnie z obowiązującym harmonogramem wydawniczym w pierwszym półroczu 2021 studio Games zaprezentuje premiery Love Colors, Dino Galaxy Tennis oraz The Crackpet Show. Gry ukażą się w wersjach na konsole i komputery stacjonarne.

Najpopularniejszym dotychczas wydanym tytułem z portfolio studia jest Jumping Joe & Friends (łącznie około 150 tys. sprzedanych kopii na Nintendo Switch). W poprzednich latach Vixa Games produkowała i wydawała gry na urządzenia mobilne, przypomina spółka.

"Formalne zawiązanie Vixa Games S.A. to bardzo ważny krok, który otwiera przed nami nowe możliwości. Mamy ambitne plany - naszym głównym celem jest tworzenie gier premium skierowanych do szerokiego grona odbiorców, które będą dystrybuowane na różnych platformach. Kolejnym kamieniem milowym w rozwoju naszej spółki będzie debiut na NewConnect" - podsumował Mićko.

Vixa Games to niezależny producent gier, specjalizujący się w casualowych produkcjach z segmentu indie premium. Studio działa od 2016 roku.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2024 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.