"Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki" - powiedział dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield Christophe Cuvillier, cytowany w komunikacie.
Pod nową marką znajdzie się siedem centrów we Francji, po jednym w Szwecji; Czechach i w Polsce. Dwa obiekty w budowie to: Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech, podano także.
Marka Westfield jest jedyną globalną marką B2B i B2C dla sieci sprzedaży, punktów rekreacyjnych, rozrywkowych i gastronomicznych. Westfield jest sztandarową marką dla najbardziej znanych centrów, takich jak Westfield London i Westfield Stratford City w Londynie, Westfield Century City i Westfield UTC w Kalifornii, czy Westfield World Trade Center w Nowym Jorku.