"Będziemy obecnie koncentrować się na stworzeniu jak najlepszych warunków działania dla naszych partnerów detalicznych. Rozbudowujemy system dystrybucji i planujemy systematyczne akcje marketingowe. Naszym priorytetem będzie przede wszystkim wsparcie sprzedaży w sklepach" - powiedział dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar Tomasz Syller, cytowany w komunikacie.
Wasz Sklep Spar zakłada, że do sieci rocznie będzie dołączać przynajmniej 50 nowych sklepów. Tym samym w ciągu czterech lat sieć obejmie ponad 400 placówek. Będą one zaopatrywane z dwóch, a docelowo trzech, rozbudowanych centrów dystrybucyjnych w całej Polsce. Sieć planuje wspierać detalistów także w obszarze działań promocyjnych i marketingowych oraz produktami marki własnej.
"Wprowadzamy do oferty produkty marki własnej Spar, która będzie z całą pewnością jednym z atutów sprzedażowych. Zgodnie z najnowszymi trendami - w ramach marki własnej będziemy silnie rozbudowywać dział EKO i BIO. Sądzimy, że w ten sposób wychodzimy naprzeciwko wymaganiom polskich konsumentów, oczekujących produktów wysokiej jakości. Dostępna będzie między innymi gazetka promocyjna w cyklu cotygodniowym, przeprowadzimy akcję billboardową i zaczniemy dystrybucję produktów marki własnej" - powiedzial także Syller.
Wasz Sklep Spar rozpoczął już współpracę z Omni Global Sourcing Solutions Inc. oraz Daymon Worldwide Inc. Celem współpracy ze strategicznymi partnerami jest pozyskiwanie produktów i wdrażanie marki własnej. W systemie logistycznym sieci jest dostępnych ponad 7 500 produktów od prawie 500 dostawców, podano.
W październiku 2019 r. Spar Group sfinalizował umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. Tym samym zrealizowane zostały założenia planu inwestycyjnego i wykonano decyzję UOKiK w sprawie koncentracji sieci. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na Spar.
The Spar Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA.