"Projekt marki własnej to ważny element naszego planu strategicznego. Intensywnie pracujemy nad jej rozwojem z naszymi partnerami - Omni Global Sourcing Solutions Inc. i Daymon Worldwide Inc. Chcemy oferować produkty najwyższej jakości - dbamy o to, by ich dobór odpowiadał na wszystkie potrzeby naszych klientów. Nasi partnerzy w tym projekcie są globalnymi firmami zajmującymi się brandingiem i pozyskiwaniem produktów, obecni w ponad 50 krajach. Wierzymy, że ta współpraca i projekt marki własnej Spar przyniesie duże korzyści naszym partnerom detalicznym - jest to nowy, bardzo obiecujący rozdział rozwoju Wasz Sklep Spar w Polsce" - powiedział dyrektor zarządzający i członek zarządu Wasz Sklep Spar Tomasz Syller, cytowany w komunikacie.
W październiku 2019 r. Spar Group sfinalizował umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. Tym samym zrealizowane zostały założenia planu inwestycyjnego i wykonano decyzję UOKiK w sprawie koncentracji sieci. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na Spar.