Gra "This War of Mine: The Little Ones" autorstwa 11bit Studios weszła dziś do sprzedaży w sklepach na całym świecie. Premiera będzie miała decydujący wpływ na wyniki finansowe spółki w 2016 roku.
"Globalnym wydawcą gry jest Deep Silver (marka wydawnicza Koch Media GmbH). Nowa gra dystrybuowana jest w wersji pudełkowej na większości wiodących rynkach oraz w wersji cyfrowej, w tym w sklepach PlayStation Store i Xbox Store. Cena detaliczna gry to ok. 30 USD za sztukę" - czytamy w komunikacie.
Najnowsza produkcja 11 bit studios już od kilku tygodni dostępna jest w przedsprzedaży. Cieszy się dużym zainteresowaniem, podała firma.
- Przedsprzedaż przekroczyła nasze oczekiwania jak również szacunki przygotowane przez Deep Silver. To dowód, że rynek czekał na nasz tytuł. To również dobry prognostyk, jeśli chodzi o możliwą sprzedaż w okresie popremierowym - powiedział prezes Grzegorz Miechowski, cytowany w komunikacie.
Łączny koszt produkcji "This War of Mine: The Little Ones" nie przekroczył kilkuset tysięcy złotych. Przychody z przedsprzedaży już pokryły wydatki na stworzenie gry.
Zwrócił uwagę, że wersja konsolowa "This War of Mine" będzie różniła się od wersji na komputery PC (zadebiutowała 14 listopada 2014 roku) i urządzenia mobilne. W grze pojawią się m.in. dzieci, co sprawi, że "This War of Mine: The Little Ones" będzie pełniejszym obrazem wojny i ma zapewnić graczom daleko większe spektrum emocji.
"Spółka na potrzeby edycji konsolowej stworzyła również nowy system sterowania pod kątem kontrolera (tzw. gamepada), oraz dodatkową zawartość wyłącznie dla konsoli PlayStation 4" - czytamy dalej.
Miechowski sygnalizuje, że spółka rozmawia z Deep Silver w sprawie wydania płatnego dodatku (DLC) do podstawowej wersji "This War of Mine", rozbudowującego grę o elementy z "This War of Mine: The Little Ones".
- Od strony technicznej jesteśmy gotowi, żeby takie dodatki wypuścić bardzo szybko. Szczegóły musimy jednak ustalić z naszym partnerem - wyjaśnił Miechowski.
Deep Silver, jako wydawca "This War of Mine: The Little Ones", partycypował w finansowaniu produkcji. Odpowiada również za promocję i marketing gry. W ocenie prezesa 11bit, premiera gry będzie miała decydujący wpływ na wyniki finansowe spółki w pierwszym kwartale i całym 2016 roku. Przyczyni się też do wzmocnienia marki "This War of Mine".