"Liczymy, że 2018 r. będzie rekordowy jeśli chodzi o przychody i będzie dla nas kolejnym kamieniem milowym. Najważniejsza sprawa na 2018 to oczywiście Frostpunk. Sądzimy, że ma większy potencjał komercyjny niż 'This War of Mine' (TWoM)" - powiedział Miechowski podczas prezentacji Vestor Games.
Wskazał, że od września na Steam znajduje się "wishlist" gry, gdzie zapisało się "dużo ponad 100 tys." graczy. Prezes powtórzył, że premiera "Frostpunk" odbędzie się w I kwartale 2018 r.
"Realizujemy ten projekt w modelu, który pozwoli na dużą monetyzację po premierze, czyli będą kolejne dodatki, DLC do 'Frostpunk'. Koszty gry wyniosą ponad 10 mln zł z marketingiem, który szacujemy na ok. 2,5 mln zł. Ponadto szykujemy przyszłoroczne premiery 2 gier w ramach naszego wydawnictwa ('Moonlighter', 'Children of Morta'). Wydawanie gier powinno mieć coraz większy udział w naszych przychodach wobec ok. 15% obecnie" - wskazał Miechowski.
Zaznaczył, że to nie koniec wspierania "TWoM". Wyszło już "TWoM Stories" i w 2018 r. ukażą się 2 nowe dodatki w ramach tej serii.
"Ściągamy do tego projektu znane osoby i wierzymy w potencjał tej serii" - podsumował szef 11bit studios.
11bit Studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w grudniu 2015 r.