Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

AAA Auto stworzy w Polsce swoje najnowocześniejsze call center na 100 osób

0
Podziel się:

W Polsce powstanie wkrótce najnowocześniejsze call center w grupie AAA Auto, w którym pracę znajdzie do 100 osób, podała spółka. Call center ma swój udział w połowie wszystkich transakcji firmy obecnej w krajach Europy Środkowej, rocznie pośrednicząc w ponad 80 tys. transakcji sprzedaży i wykupu samochodów.

AAA Auto stworzy w Polsce swoje najnowocześniejsze call center na 100 osób

"Liczba zrealizowanych połączeń rośnie mniej więcej o jedną dziesiątą rocznie. W tym roku osiągnęliśmy już pułap 3,5 mln rozmów telefonicznych. Dzięki 50-proc. udziałowi w biznesie całej grupy call center odgrywa kluczową rolę w sukcesie firmy na rynku środkowoeuropejskim. W momencie założenia było ono absolutnie przełomowym projektem na rynku samochodów używanych i do dziś pozwala nam wyraźnie wyprzedzać konkurencję" - powiedziała dyrektor generalna Aures Holdings, operatora międzynarodowej sieci autocentrów AAA AUTO, Karolina Topolová, cytowana w komunikacie.

Call center, które za pośrednictwem 70 linii telefonicznych obsługuje klientów marek AAA Auto, Mototechna, Mototechna Premium, Mototechna Classic i Auto Diskont w czterech państwach, odpowiada za minimum połowę wyników grupy, która w tym roku ma na koncie około 84 tys. sprzedanych i tyle samo wykupionych pojazdów. Integralnym elementem usług call center jest negocjowanie kredytów na zakup samochodu w systemie ratalnym oraz opieka nad klientami, podano również.

W Polsce, w której pierwszy salon samochodów używanych otwarto w 2015 r., w minionych dniach sprzedany został za pośrednictwem call center dziesięciotysięczny samochód.

"W niedalekiej przyszłości otworzymy oddział call center również w Polsce, gdzie planujemy stopniowo dojść do zatrudnienia liczby stu operatorów. Mamy zamiar otworzyć nowe call center na Słowacji i równocześnie stworzyć wsparcie dla już istniejących oddziałów w Ostrawie i Budapeszcie. W ten sposób chcemy być bliżej naszych klientów w poszczególnych krajach. Przy czym ciągle liczymy się z tym, że rdzeń naszych sił pozostanie w Pradze, gdzie call center odgrywa niezastąpioną rolę, m.in. w uzupełnianiu stanów magazynowych naszych kolejnych oddziałów skoncentrowanych właśnie w tym mieście" - dodała Topolová.

Podobnie jak cała sieć salonów samochodów używanych AAA AUTO, również call center wdraża cały szereg innowacji dzięki laboratorium AuresLab. Obecnie prace skupiają się nad połączeniem wewnętrznego CRM z sieciami społecznymi. AAA Auto chce umożliwić klientom samodzielny wybór auta online i ustalenie terminu spotkania w oddziale lub wizyty mobilnego agenta wykupu samochodów, wskazano także.

Grupa AAA Auto istnieje na rynku od 26 lat i prowadzi sieć ponad 40 salonów samochodowych w Czechach, Polsce, na Słowacji i Węgrzech. Specjalizuje się w samochodach po pierwszym lub drugim właścicielu, z udokumentowaną historią serwisową. Obroty firmy przekraczają 435 mln euro, a sprzedaż to ok. 70 tys. pojazdów rocznie.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)