Liczba płatnych subskrypcji cyfrowych "Gazety Wyborczej" wyniosła blisko 100 tys. na koniec grudnia 2016 r., co oznacza wzrost o ok. 30% r/r, poinformowała spółka. Agora wcześniej zakładała, że zwiększy tę bazę do ok. 90 tys. subskrypcji na koniec ub.r.
"Zarząd Agory informuje, iż na koniec grudnia 2016 r. liczba prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej" wyniosła blisko 100 tys., co oznacza wyższą niż zaplanowana realizację jednego z celów strategicznych spółki" - czytamy w komunikacie.
Według spółki, średnioterminowe plany rozwoju grupy przewidywały iż na koniec 2016 r. liczba płatnych prenumerat cyfrowych dziennika wyniesie 90 tys.
"Cel wyznaczony liczbą prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej" związany jest z transformacją modelu biznesowego działalności prasowej spółki. Liczba prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej" wzrosła o około 30% w stosunku do danych odnotowanych na koniec grudnia 2015 r. (ponad 77 tys. prenumerat cyfrowych)" - czytamy dalej.
Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej - oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową.