Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Łukasz Pałka
|

AmRest zdobywa rynek sprzedaży pizzy przez internet. Kupuje udziały w PizzaPortal.pl

2
Podziel się:

Według zapowiedzi transakcja ma zostać sfinalizowana w ciągu najbliższych tygodni.

AmRest zdobywa rynek sprzedaży pizzy przez internet. Kupuje udziały w PizzaPortal.pl
(Fotolia)

AmRest podpisał umowę inwestycyjną z niemiecką Delivery Hero i polską Restaurant Partner Polska, prowadzącą platformę PizzaPortal.pl.

Umowa dotyczy nabycia przez AmRest nowo wyemitowanych udziałów w RPP od Delivery Hero - podaje AmRest.

Ponadto AmRest rozpocznie współpracę z serwisami zarządzanymi przez Delivery Hero w Czechach i na Węgrzech - DameJidlo.cz i NetPincér.hu, co wzmocni kanał sprzedaży z dostawą do domu w portfelu AmRest.

"W efekcie AmRest stanie się udziałowcem większościowym, posiadającym 51 proc. udziałów w RPP. Pozostała część udziałów (49 proc.) pozostanie w posiadaniu Delivery Hero" - czytamy w komunikacie.

Delivery Hero jest światowym liderem w segmencie serwisów do zamawiania posiłków online. RPP prowadzi platformę PizzaPortal.pl - agregator zbierający oferty ponad 2500 restauracji w blisko 400 miastach w Polsce.

"Zgodnie z założeniami umowy inwestycyjnej, AmRest rozpocznie również współpracę z serwisami zarządzanymi przez Delivery Hero w Republice Czeskiej i na Węgrzech - DameJidlo.cz i NetPincér.hu. Obie platformy są liderami rynku w segmencie zamówień jedzenia online" - czytamy w informacji przekazanej przez AmRest.

Zgodnie z zapowiedzią transakcja ma zakończyć się w najbliższych tygodniach. Przewiduje się, że platformy PizzaPortal.pl, DameJidlo.cz i NetPincér.hu wzmocnią operacyjnie kanał sprzedaży z dostawą do domu w portfelu AmRest.

AmRest Holdings SE jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
WYRÓŻNIONE
Luka
8 lat temu
Smart move Henry & team
gf
8 lat temu
te nazwy firm sa coraz glupsze i glupsze
NAJNOWSZE KOMENTARZE (2)
gf
8 lat temu
te nazwy firm sa coraz glupsze i glupsze
Luka
8 lat temu
Smart move Henry & team